2007 年 7 月 21 日  星期六   晴天

 



*金源*食粉麵 開心

                              

                   今朝10就起左身了.1直上網打機12點幾豬先生收工.今日又會咁早既.之後我地就出沙田食野∼去左明將食壽司豬先生本身諗住買哈利·波特既書.點知得英文版.最終都冇買到.等中文版出∼先買啦..兜左陣沙田.仲去左百佳掃貨添.買左盒大大粒既士多啤梨.haha..正...之後就塔車返新田圍了.返到去,玩左陣電腦.就去訓左陣晏覺.訓到8點幾先起身..同豬先生落左隆亨食野.∼去左以前保記對面果間*金源*食粉麵.食完就過左去搵佢DFD飲酒喎∼∼飲到11點幾左右就走了打的返新田圍..返到去,執野果D.明天同豬先生AND同埋佢個老細AND同事入∼*梅窩*∼.玩喎..不過天氣咁鬼熱.會唔會中暑架.零辰∼2點幾3點先同豬先生訓.聽朝要8點幾起身添.

          

刊登時間︰2007-07-29 12:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                            

     2007 年 7 月 20 日  星期五   晴天

 



傅穎 - - ∼∼>新歌**你是灰色的**

                              

   今日星期5了.今日返工.又係好多野做好多單好多E-MAIL.成7點先走..放工就塔車返家了...返到家,沖涼,食飯..上網玩左陣電腦..11點幾就去訓覺了.明天終於放假了..好開心呀..HAHA∼∼

.↓新歌.正...嘿嘿.↓

 

傅穎 - 你是灰色的

你為何大醉 在吻著我那刻閉起眼睛
但明日若醉醒 你又怕認
甚麼都似是即興

可能是我 患了病症
被奚落受了傷已有陰影
都照做愚蠢反應 你只當看風景

*絕望心情 才可配合上你的絕情
我偏偏留低讓你高興*

#如此傻瓜 像天都不怕地不怕
何以最終戰敗變你手下
我在攀爬 你在懸崖上得意嗎

明知你差 越灰心偏要越牽掛
這種不化 無限次痛哭 始終眼內有沙
前世種因 今生要償命嗎#

你為何壞到 讓我贈你訊息四周放映
盡情留下笑聲 你又怕認 或者天會做公證

可能是我 患了病症
被奚落受了傷已有陰影
都照做愚蠢反應 你只當看風景

repeat*#

像喜歡給作弄 越痛卻越能忍痛
處女座沒有這種
repeat#

我為何沒醉 被吻著會變得那麼渺小
但抬頭望見一切變得灰色了

          

刊登時間︰2007-07-25 09:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                            

     2007 年 7 月 19 日  星期四   晴天

 



*∼公司電腦勁多E-MAIL∼未睇*

                              

        今日返工.好累呀.返到公司.1開電腦.勁多E-MAIL囉成2百幾封未睇囉.有好多單.差唔多佔左1半E-MAIL係我囉.D客不停問野.我頂呀∼>有10隻手都覆唔哂啦..”手”眼”腦”...>累都累死呀..6點幾放工就走了...塔車返家...返到家,沖涼,食飯....過左陣就去;訓覺.

          

刊登時間︰2007-07-25 09:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                            

     2007 年 7 月 18 日  星期三   晴天

 



公司∼大陸睇廠∼:第二天>完結

                              

                                     今朝又係好早起身,8點半返到火車.之後就上旅遊巴.上大陸了..個個都好似好累咁.梗係啦.要連續兩日返上去睇廠.多1條都唔夠死呀..塔左成兩個鐘車.累都累死.今日睇成4間廠.今日好d.6點幾就回程..今次我唔會好似琴日咁蠢返火炭先走了..係太和落車.haha..同RAYMOND,TOMMY,DENNIS∼1齊塔火車..返到沙田.再轉車返家..返到家,8點左右...今日早左成個鐘..不過都好累...沖涼,食野,過左陣就去訓了..聽日仲要返工..如果唔係返,咪好囉.唉....發夢咩..∼∼..

          

刊登時間︰2007-07-25 09:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                            

     2007 年 7 月 17 日  星期二   晴天

 



*&∼公司返大陸睇廠∼第1天 ^^

                              

                  今朝好早就起左身了.7點8出門口.約左亞NI係火炭M記門口等.點知塔緊車既時候打比佢.佢而家先係大埔出門口∼.∼我仲幫佢買埋早餐.驚佢冇時間∼我8點1已經到左了.好彩比我撞到ALAN∼HAHA..1齊等埋亞NI.先行上去公司樓下..好彩亞NI∼>8點5左右就到左.好似又幾快咁啵.莫非佢打的??∼HAHA..行上去既時候,RAYMOND打黎問我地係邊,我咪話到喇.行緊上黎..好似真係全部到哂.之後就塔旅遊巴了.,,係架旅遊巴度好悶.冇野做.∼RAYMOND比左部NDS我玩..HAHA..真好...半個鐘頭左右就到∼黃江..就去過關了...過完仲要過大陸個邊.個哂關係大陸過邊仲要塔個幾鐘頭車去東莞..D車程勁耐呀....成11點左右先到第1間廠.係拉錬廠..仲要熱到死...睇完.都成12點幾..就塔番架旅遊巴去食飯個拉錬廠老細話帶我地去食(地度野)....都唔知乜黎架...我冇樣野岩食架....乜山豬肉,田雞∼...RAYMOND不停係度話正..真係痴架..咁都話正∼∼./食完又塔番架旅遊巴去睇另外兩間廠∼∼睇到成夜晚6點幾7點先回程囉∼∼成個人散哂...又累∼∼∼∼7點幾8點先過關返HK∼就即刻打比*我既豬先生*∼真係十分之MISS...早知係太和火車站落啦.亞NI∼敏∼ALAN佢地落哂得番我同AGNES∼老細加TOMMY.返到火炭已經成8點幾..真係有早知,冇乞兒啦...之後就啦啦聲行去塔81K返家了.仲係屋企樓下買埋野食.先返上去...好累呀...返到家,食野,沖涼,,沖完涼.執埋D野就去訓覺喇∼聽日又要返大陸∼好累呀∼∼唔駛返咪幾好.........陰公..

          

刊登時間︰2007-07-21 05:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                            



mandykin0228
暱稱: *.姓黃既∼白紋E蚊∼.︿”
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
.*(下午茶吉野家)...
(9∼:28*∼
(9∼:27∼
∼∼^^中秋節後的紅假...
8月十五∼中秋佳節.
文章分類
全部 (626)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
***(^@^)健***
***糯米***
***3奶***
***彥雯***
*Myphotos*
最近訪客
最近沒有訪客
自訂欄位(一)
尚無任何內容
日誌統計
文章總數: 626
留言總數: 15
今日人氣: 2
累積人氣: 4155
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed