今日開估la!!!!!
我今天考中史
中史考的範圍只有38頁
so,,test 半小時已足夠
haha!!!!
今日考完試
當然要俾自己relax下
我就chose模型
我love砌bb戰士-三國傳
和我一樣,love砌bb戰士-三國傳的人,大家不妨交流下心得
我今日就砌了<白銀流星馬>
比大家睇睇