幾個月無打波啦
今日放學啊銓話想打波,之後去中4d朋友果邊打
好正...我入左好多波 但係屎左好多好多;;;;;
比人撞到死下死下甘....之後同啊TinG去左西鐵站...
去果到做咩..唔比大家聽啦
唉 今日數學唔識做..0分