今日,四點到同家然仔去旺角買袋,ok啦!!!!!!!我地由佐敦行過去,因為見唔係好曬so行路!!!!途中我買左百人一x
既野食!㊣行到個間店到,個sale士比左幾個新袋家然仔睇!之後睇到過都ok,但家然仔話行一轉先,咁佢就陪我行去朗豪方果間
運動舖睇鞋之後行番過去,個sale士認得我地,比多幾個我地睇,之後個d ok!!先頭睇中一個$329,但之後有個$299都ok,
咁之後買完,一齊行番過油麻地港鐵站分手,番到屋企表哥買左元氣外賣,係屋企食完睇波!
係咁多,走人!