今天,好特別的一天,因為我第一次可以拎有相架既感謝狀。感覺大個仔!見到一班小朋友,真的懷念以前細個,可惜時間不能倒留!人是要長大的!
就黎去東莞比賽!講緊張今次又無乜!可能無乜壓力掛!
其待買新boot!點解會咁既?番工個時就發覺讀書好!讀書時又想番工!真奇怪!
點都好!開左學一個禮拜!T&H想死,個miss轉左!唉!
今年既目標:
BAFS維持C or B
T&H合格
今年黃碧芬教英文,搞到呢科會lum合唔合格呢?所以呢科目標都要合格。
其他不要理會好了!!