點解我連笑都有罪?我發誓以後唔會輕易再笑…我受夠了、從不想孤單一個.偏偏孤獨一個!我點解要睇你地面色做人?你地以為自己邊個?我真係忍無可忍…勁憎人三唔識七走來問三問四、仲要暗串我?我又得罪你?
我就是那麼特別的、像誰?不知道..
真正了解我的朋友知道我份人幾搞笑、最鐘意哄人開心!
羅婉雯今日無啦啦嘈我...我懷疑佢有精神病架、佢鐘意話人樣衰.自己心理會好過D、仲同我講:如果我係你....我跳樓死算了!
聽完之後我真係想笑、我笑佢唔知醜.笑佢連個醜字都唔識寫!我串返佢又肥又唔塊面又多豆豆、無得救、整容啦...
人唔靚都算啦...心地仲要咁毒~我驚佢整容整到破產昨、個樣起碼收佢100萬啦= =!
|