我今日上番呢個blog
睇番我之前所打ge野
覺得都好白痴
成日打埋d吾知咩字
不過我相信人係會長大的
我而家都已經吾係中一果個陳曼莉
成幾年都吾知係到做咩
雖然我係好多方面重係好失敗
但係我會努力的
呢個blog冇人睇....
都吾知打黎做咩
可以咁樣
xanga d野可以打出黎比人睇
而呢個就打d吾比得人知ge野