Mandy~~~日記
HI
manman6789
暱稱: Mandy
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-11
11月6日*
11月4日*
10月31日*
10月30日*
文章分類
全部 (76)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 76
留言總數: 18
今日人氣: 4
累積人氣: 2759
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 22 日  星期二   晴天


支力

                     一訓醒起身    屋企一個人都冇     12幾點都仲味有人反黎

   下晝又要去打排球      屋企又冇人   只好自己煮野食   煮左出黎都算食得

 跟住欣姐個車站都搵佢同佢一齊反學校     點知我落車果陣

 欣姐打黎"佢e+仲系何文田個車站 見到架車走左

點知見到欣姐都已經2點喇遲曬到喇 反到學校附近buy左支水  跟住當我同欣姐反到學校果陣d人已經換曬3

我同欣姐換完3  d人都已經做完熱身喇 隊長叫我地跑3個圈 之後"沙"波4個人一組

一開始"沙"可能耐得濟冇打果 所以都打到好差

跟住就叫我地練開波 冇波企系度好耐先有  

跟住狂系度開波我地企系果度好曬呀 練開波練到我隻手瘀左丫

跟住個教練又要我地"沙"波 "沙沙"下教練無神神要我地做果個唔忘得左叫咩but記得要來回做10圈 要做2次累死喇

就快暈喇又熱又曬支水又飲曬 救命呀!! 

打到4點幾走喇 同欣姐一齊去買野飲

跟媽咪打黎佢"我今晚要出去食飯 老豆去左打牌 細妹去左姑婆屋企  今晚果餐你自己搞掂"

我"下.........     我自己搞掂"          佢"系呀"         我"得你講曬 我自己搞掂味自己搞掂哼"

反到屋企得我一個人悶悶

9點幾佢地反黎buy左我鍾意食架朱古力andchess cake呀

刊登時間︰2006-08-23 12:40 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 17 日  星期四   晴天


支力

夜晚同aunt去左游水

都幾多人架

有細佬na,ar妹等等

總之就多人na懶得打^^

6點幾游到9點幾好支力呀

跟住去左海悅過邊食飯

好似叫"食軒"

果度每人最低消費要$$20

我地叫左好多野食

都幾好"味"架

埋單果陣要$180幾

都算"底"食嫁

食完行路反屋企

反到屋企12點幾

刊登時間︰2006-08-21 04:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]