| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 22 日 星期二  |
| 支力 |
一訓醒起身 屋企一個人都冇 12幾點都仲味有人反黎
下晝又要去打排球 屋企又冇人 只好自己煮野食 煮左出黎都算食得
跟住欣姐個車站都搵佢同佢一齊反學校 點知我落車果陣
欣姐打黎"佢e+仲系何文田個車站 見到架車走左
點知見到欣姐都已經2點喇遲曬到喇 反到學校附近buy左支水 跟住當我同欣姐反到學校果陣d人已經換曬3
我同欣姐換完3 d人都已經做完熱身喇 隊長叫我地跑3個圈 之後"沙"波 4個人一組
一開始"沙" 可能耐得濟冇打果 所以都打到好差
跟住就叫我地練開波 冇波企系度好耐先有
跟住狂系度開波我地企系果度好曬呀 練開波練到我隻手瘀左丫
跟住個教練又要我地"沙"波 "沙沙"下教練無神神要我地做果個唔忘得左叫咩but記得要來回做10圈 要做2次累死喇
就快暈喇又熱又曬支水又飲曬 救命呀!!
打到4點幾走喇 同欣姐一齊去買野飲
跟媽咪打黎佢"我今晚要出去食飯 老豆去左打牌 細妹去左姑婆屋企 今晚果餐你自己搞掂"
我"下......... 我自己搞掂" 佢"系呀" 我"得你講曬 我自己搞掂味自己搞掂哼"
反到屋企得我一個人悶悶
9點幾佢地反黎buy左我鍾意食架朱古力andchess cake呀
|
| 刊登時間︰2006-08-23 12:40 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 17 日 星期四  |
| 支力 |
夜晚同aunt去左游水
都幾多人架
有細佬na,ar妹等等
總之就多人na懶得打^^
6點幾游到9點幾好支力呀
跟住去左海悅過邊食飯
好似叫"食軒"
果度每人最低消費要$$20
我地叫左好多野食
都幾好"味"架
埋單果陣要$180幾
都算"底"食嫁
食完行路反屋企
反到屋企12點幾 |
| 刊登時間︰2006-08-21 04:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 38 | »
|