琴晚諗往C波架,但系係度等 等到1點幾就已經隱唔往訓著左,我估法國隊贏點知意大利贏左,跟往今朝9點幾就俾呂樂怡一個電話噪醒 點解次次都系俾佢電話噪醒架,不過唔緊要喇 同佢傾電話完啊單就sd sms問我起身未喇 同佢傾傾下joey話同莉芝話黎我屋企,跟往佢地就黎左我屋企門口話有一個壞消息要同我講叫我唔好喊,我味同佢地講我唔會喊架,跟往佢就同左我講話啊單佢今日要去換身分證陪唔到我 跟往啊單就sd SMS俾我佢話陪唔到我, 我同佢講唔緊要喇,佢話下次陪返我去>w< JOEY話要C我同啊單D SMS味俾佢C囉俾佢C曬全陪 系度笑我話佢點解佢咁骨脾,我無應到佢牙,JOEY系度玩電腦 莉芝系度傾電話都唔理我 跟往下午系度食糖水JOEY原來唔食糖水,我屋企人唔知佢唔食俾左一碗佢都無食到,跟往我屋企人煮左碗米粉俾佢食,丫欣一on MSN JOEY就同丫欣講佢系我屋企,丫欣話要等佢半個鍾,佢就上左黎我屋企 佢黎左我屋企之後我就去左小學探老師,去到果到見番D小學同學,但系無同佢地say hi 我覺得佢地個個都好似變左好多,跟往我地個個企系學校門口等D人黎 跟往等左好耐,D校工又唔俾我地入去 我就走左同JOEY佢地一齊,去左JOEY間小學,點知佢唔知佢地今日唔洗返學 跟往去左我屋企附近間麥當當到坐,JOEY要影丫欣,丫欣唔俾佢影,JOEY系度偷影,被丫欣知道左就系度搶JOEY部手機,JOEY唔俾佢地兩個系度搶,JOEY同莉芝走先,我就同丫欣系度坐多陣,之後陪佢去左車站,等左好耐都冇41,45 ,跟往我同佢講話好累,佢就叫左我走左,真系好人喇,行返屋企果陣見到一架巴士同一架小型貨車撞車,跟往就系屋企樓下見到有架41,45,返屋企開電腦玩,跟往同JOEY傾左陣電話。
|