| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 3 日 星期一  |
| 2006-07-03 |
今早朝起身joey就打左俾我,跟往就同佢傾電話傾同返學校。
今日系度唔知玩D咩,要我地改組名and口號我地無人肯諗,跟往就諗左個qooza架組名,跟往個主持人聽唔到我講咩組名囉,讀錯左我地個組名。跟往系度玩一樣唔知叫咩,要解開呀cat同jackie嫁手上條鍊,咩方法都幾乎用曬,但系都解唔開,佢地隻手紅左,時間到都解唔開,跟往有人示範點樣解開,點知解得開。跟往系度玩集豹彈,我地全班系度集,好快就集完喇^^跟往要試下將豆袋同1A,1C,1D拋得鬥遠,但係我地班拋得最近,A班拋得最遠。跟往就係禮堂都係度聽講座,系度C片好無聊,無幾耐高X正就黎左,系度講野好大聲,放學同左梁嘉欣同佢去左海悅,跟往返左屋企,下午去左飲茶牙
|
| 刊登時間︰2006-07-03 04:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 30 日 星期五  |
| 2006-06-30 |
今日返學校到參加個咩中文嘉年華,搭車過陣見到郭盈盈味同佢一齊返學校,跟往就係學校唔夠兩個鍾就同ㄚ欣走人去左佢屋企,佢呀媽煮左好多野食呀!
但係我唔肚餓於是無?點食,食完之後就玩梁嘉欣部電腦,跟往玩到11點幾就走左喇。ㄚ欣送左我去車站之後返屋企。
返屋企同我呀媽去換證等等...... 換到2點幾就返屋企玩電腦
今日本來同ㄚ欣去C戲,但係我要去換證所以去唔到呀
sorry呀
三點幾同左呀媽去MK,買左兩件褲and一件3。去完MK我呀媽話要去黃埔味去lor,去左好耐呀,去到十點幾先返屋企,行到好累呀。 |
| 刊登時間︰2006-07-01 12:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | »
|