| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 28 日 星期五  |
| 2006-07-28 |
唉......
今朝俾人鬼死咁早就叫醒
又話要去飲茶
跟往我咪同佢地講
”琴日先飲完今日又飲我唔去飲喇 你地自己去喇 ”
跟往佢地就走曬得返我一個人
跟往我系屋企發牛豆
佢地飲都10點幾先反黎(接近11點)
跟往牙karmen就打黎話今日去佢屋企
下晝就去左佢屋企
Ashlee佢就快生日打系我未買生日禮物 ]]*真系very Sor 呀
跟往系度製cheese cake
當我地整緊蛋糕ga時候,,
karmen佢喺度播笑+鬼片
好難整呀
我系度發蛋用打蛋器
跟往我俾Ashlee話我發蛋發到好似地盤工人咁....
佢話 真係嚇死人啦...”
其實今日系幫Ashlee預早慶祝生日
至於個cheese cake就系我同Karmen親手做架生日蛋糕啦~
我係第一次幫FD整生日蛋糕架
到我地食蛋糕果時...
我食左個唔多熟GA蛋糕呀 ...∼..
跟住我淨係食左2淡仔...真系side晒自己整果d心機
唉.....
好失敗
我地係又影相,,〕唔係又影= =’
|
| 刊登時間︰2006-07-28 04:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 15 日 星期六  |
| 2006-07-15 |
今日返左去小學個校友會,其實去黎都唔知做咩 得個坐字極無聊,
跟往要我地玩反小學遊戲日d遊戲好kai架game
唉....
karmen玩過陣吾小心跌親好似好嚴重
走之後就同AsHleE去左小學成日同佢食野果到食野,食完去左打千秋將去返小學成日去架地方
,去小學果度得我地班6個女仔,早知系咁就唔去喇 |
| 刊登時間︰2006-07-16 04:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 38 | »
|