| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 6 月 16 日 星期六  |
唔知點算好''  |
呢幾日都唔係好開心,
事關成績出左了,
結果.....衰左了> <''
唉~
以家真係唔知可以點,
又係差幾分.....
唔想去ecu讀英文班呀,
又要見到班架妹,
好憎佢地呀.....
仲要米仔個同屋又係係個到讀,
到時真係唔知會發生咩事呀......
星期一番學校搵校長,
睇下有冇得救,
不過自己都知道機會不大,
但點都要試下''
眼見自己d fd個個都上晒cert,
得我仲停留係原地,
好冇用呀我''
如果之後入唔番去,
真係唔知點算呀...
唔想比人send back呀''
點解lucky,奇蹟往往都唔會係我身上出現,
只有惡運徘徊係我身邊,
好痛苦呀......
唔得,
我唔可以比人睇死,
我一定要努力,
一定要成功''
由以家開始,
我要操好d英文......
我唔會衰比人睇嫁''
ps: joanne番左黎啦,仲有其他人都就番番黎啦,
好開心呀....又見番佢地''
呢個假期真係悶到我死啦.......
ps: glod, plz bless me once....
|
| 刊登時間:2007-06-16 05:54 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
YOlo 於 2007-07-12 01:01 AM 發表:
雖然無野睇,不過留言留言,多留,留爆你個板,哈哈。事先講定我傻架,也都做
|
網主回覆
好野....呀哥又上來了''
哈哈,記得呀,得閒就上來啦.....嘻'' Posted at 2007-07-13 05:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
可笑妹'' 於 2007-07-04 11:38 PM 發表:
呀哥....
你終於都來啦.
好開心喔''
呢首歌真係好好聽嫁....我好鐘意的''
有呀哥既支持,我一定會努力的''
多謝呀哥''
|
|
|
YOlo 於 2007-07-04 01:14 AM 發表:
你的歌讓我想起電燈膽的廣播劇~(森之愛情2之電燈膽)森美做架,好感人。
|
|
|
YOlo 於 2007-07-04 01:12 AM 發表:
妹:
不要這樣吧!人生的際遇中,總有得失~跌下了就下次努力吧!
人總無十全十美的,來~>試拔開你疲倦的身驅,將你那黑黑
水汪汪的眼柔柔的合上,想一想你的最愛放下憂慮的睡在床上,若想不起
就想下二哥,幫你拿成績表,你在笑嗎?當時你比我還緊張
我無事比你好,緊有的就是鎮定,有冷靜的腦先可判斷每一個時機的來臨
你面對的人只是一個好普通的人,對住佢當係我喇!來吧抹去你內心的苦
重回當天的你。二哥永遠永遠的支持你的。
|
|