''敏 小 兒'' 之 家
 
入到黎...記得要留番個言呀~

留言個陣記得要打e-mail,如果唔係留唔到哦....

嘻~嘻~嘻~
manmanyi
暱稱: >>敏小兒<<之家 ~
性別: 女
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
累極了...
唔知點算好''
害怕既感覺又番番黎.....
放假啦...
無聊既一日+痛得要死....
文章分類
全部 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
heiman''
him him
joey''
polly姐
winky
winky2
ZING
''山''
米仔
老v
海燕
細妹
莉姐
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 60
留言總數: 31
今日人氣: 0
累積人氣: 1300
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 16 日  星期六   晴天


唔知點算好'' 感動

呢幾日都唔係好開心,

事關成績出左了,

結果.....衰左了> <''

唉~

以家真係唔知可以點,

又係差幾分.....

唔想去ecu讀英文班呀,

又要見到班架妹,

好憎佢地呀.....

仲要米仔個同屋又係係個到讀,

到時真係唔知會發生咩事呀......

星期一番學校搵校長,

睇下有冇得救,

不過自己都知道機會不大,

但點都要試下''

眼見自己d fd個個都上晒cert,

得我仲停留係原地,

好冇用呀我''

如果之後入唔番去,

真係唔知點算呀...

唔想比人send back呀''

點解lucky,奇蹟往往都唔會係我身上出現,

只有惡運徘徊係我身邊,

好痛苦呀......

唔得,

我唔可以比人睇死,

我一定要努力,

一定要成功''

由以家開始,

我要操好d英文......

我唔會衰比人睇嫁''

ps: joanne番左黎啦,仲有其他人都就番番黎啦,

     好開心呀....又見番佢地''

    呢個假期真係悶到我死啦.......

 

ps: glod, plz bless me once....

 

刊登時間:2007-06-16 05:54 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 manmanyi 的日誌)


YOlo 於 2007-07-12 01:01 AM 發表:
雖然無野睇,不過留言留言,多留,留爆你個板,哈哈。事先講定我傻架,也都做
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好野....呀哥又上來了''
 
哈哈,記得呀,得閒就上來啦.....嘻''
Posted at 2007-07-13 05:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



可笑妹'' 於 2007-07-04 11:38 PM 發表:
呀哥....

你終於都來啦.

好開心喔''

呢首歌真係好好聽嫁....我好鐘意的''

有呀哥既支持,我一定會努力的''

多謝呀哥''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YOlo 於 2007-07-04 01:14 AM 發表:
你的歌讓我想起電燈膽的廣播劇~(森之愛情2之電燈膽)森美做架,好感人。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YOlo 於 2007-07-04 01:12 AM 發表:
妹:
不要這樣吧!人生的際遇中,總有得失~跌下了就下次努力吧!
人總無十全十美的,來~>試拔開你疲倦的身驅,將你那黑黑
水汪汪的眼柔柔的合上,想一想你的最愛放下憂慮的睡在床上,若想不起
就想下二哥,幫你拿成績表,你在笑嗎?當時你比我還緊張
我無事比你好,緊有的就是鎮定,有冷靜的腦先可判斷每一個時機的來臨
你面對的人只是一個好普通的人,對住佢當係我喇!來吧抹去你內心的苦
重回當天的你。二哥永遠永遠的支持你的。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]