|
|
2008 年 10 月 13 日 星期一  |
| 2008-10-13 |
分類: 未分類 |
I appreciate the eng lesson today..................that 's what eng lesson should be!!!
but I only get a chance like today by occasion............how I hope my eng teacher sick to die!! HAHA...........
|
| 發表時間:2008-10-13 08:13 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 11 日 星期六  |
| 2008-10-11 |
分類: 未分類 |
if u can not have the best
make the best of what u have...................... |
| 發表時間:2008-10-11 11:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 70 | »
|
|