|
|
2010 年 5 月 30 日 星期日  |
| ! |
分類: 未分類 |
Ladies and gentlemen~
呢兩日做澳門PPT, 介紹macao tower戈陣呢~
我突然有個諗頭:想try下戈個"skywalk X"~(未敢諗個bungee jump住~^^")
跟住諗諗下就諗到我生日na~
咦~~~ 20歲生日 泥個skywalk X~唔錯bo~
雖然只係好突然一個諗頭~
不過我想問下~
如果係几,有無人陪我玩a?
|
| 發表時間:2010-05-30 04:25 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 23 日 星期日  |
| 畢業ball |
分類: 未分類 |
期待以久GE畢業BALL眨眼就過~
感概還是挺多的..
呢個畢業BALL查實對我地呢D大一生就無咩特別重要意義~我當去玩下見識下咁LA,而係呢個過程入面,可以講有少少意外感言.
個BALL比我想像中細~不過場地面積原來巳經係上一年GE兩倍.
入到去見到個個型男索女~西裝禮服,真有几分興奮~^^
我個人係呢個BALL GE成個過程大概: 彩排-->做觀眾-->表演-->做觀眾-->食野-->影相-->......
見番以前D FD 個個都變晒~呢種感覺既熟悉又陌生,,
始於都係同番D澳門人一齊感覺真實自我D~
突然發覺呢到原來都有D可以講心GE FD GA~^^
見到大四D師兄師姐上台講感言GE時候都忍唔住喊,我開始想像3年後戈個屬於我GE畢業BALL......
仲有好多細節野想分享又唔願打NA..
例如搭車來回過程中有驚無險GE車禍心得,
同埋大家對大學生活GE交流感受我就唔係呢到詳言NA.
番泥先同你地講LA~
YES~睇片:
上澳濠江^^




秀華師姐

|
| 發表時間:2010-05-23 11:04 AM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 70 | »
|
|