有陰影的地方,必定有光。
 
 
2009 年 8 月 3 日  星期一   晴天


補考 無奈 分類: 生活

尋晚操數操到2點9-,-

之後今朝仲要6點9起身

因為誠約我8點到美心

我地溫地9點3就番學校補考

個試好淺, 拎唔到八成分數我跟我老豆姓=]

 

之後去左同砲灰食pizza

佢話幫小弟補祝喎~

曦、person、steven同砲灰去左打波(p.s.痴線佬35度仲打籃波)

我就係新城市hea左陣

跟住去左我hm玩

 

睇左家有囍事2009

都唔好笑既=[

不過古仔好型 ^_^吳君如個樣好gag

班咸濕佬仲要dl金二黎睇

睇到我想嘔, 唔明佢地點解可以乜事都無-口-''

跟住就一齊去ma on shan

途中我仲錄左段吉暴脷既片=]笑爆, 哈哈^^

今日到此為止^~^

 

在這愛情路上

雖然受過無數挫折

但至少,我從沒低過頭。






訪客留言 (返回 mannfred 的日誌)


baby_yuet 於 2009-09-01 03:55 PM 發表:
c0mM3nt(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Bean55 於 2009-08-30 09:25 PM 發表:
[-com,m3nT`
[-^__________________^'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siuki_777 於 2009-08-15 08:40 AM 發表:
CoMmENt:)..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



alice9752yi 於 2009-08-06 10:50 PM 發表:
路戈;
C0MMENT;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babyTin 於 2009-08-04 09:22 PM 發表:
第17題._.
我地次次quiz同exam都會出條咁既-.-
不過無label到個triangel比我地=.="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tss624614770 於 2009-08-04 12:11 AM 發表:
路過嫁.*v*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你唔好再應得快啲^_^
Posted at 2009-08-04 12:12 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]

 thx*
Posted at 2009-08-05 11:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





mannfred
暱稱: 菇
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
不快
補考
生日快樂
動漫節
失敗
文章分類
全部 (9)
生活 (8)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 21
今日人氣: 3
累積人氣: 517