
尋晚操數操到2點9-,-
之後今朝仲要6點9起身
因為誠約我8點到美心
我地溫地9點3就番學校補考
個試好淺, 拎唔到八成分數我跟我老豆姓=]
之後去左同砲灰食pizza
佢話幫小弟補祝喎~
曦、person、steven同砲灰去左打波(p.s.痴線佬35度仲打籃波)
我就係新城市hea左陣
跟住去左我hm玩
睇左家有囍事2009
都唔好笑既=[
不過古仔好型 ^_^吳君如個樣好gag
班咸濕佬仲要dl金二黎睇
睇到我想嘔, 唔明佢地點解可以乜事都無-口-''
跟住就一齊去ma on shan
途中我仲錄左段吉暴脷既片=]笑爆, 哈哈^^
今日到此為止^~^
在這愛情路上
雖然受過無數挫折
但至少,我從沒低過頭。
|