今朝約左牙lo仔搭7返去...
佢遲左2分27秒牙
maths-青青last day拉>/\<*
maths-吾好走拉...我吾捨80分,中間分界,同碗子1齊坐......
com-又做功課
music-牙米巴冇返,傾i.h.
i.s.-派ut*84分啊...呵呵
好叻咖拉
中文-做左d咩呢..
lunch-食左鍋貼牙...
好驚肚痛>/\<"
english-作文...
english-同上...刀仲系作吾哂
冬瓜-sonia同碗子果組做左拉
good show呢!
希望我地刀系拉!/\/\"
====================
作文囉...karen同學幫我交埋*
====================
感謝青青!!
|