t哇畫板 |*泡泡遊樂園~
愛泡泡*不能自拔||*
只愛泡泡!!

love bubble only!!
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
TimE
My BloG pET メロメロパーク
2006 年 5 月 17 日  星期三   晴天


18日打咖 分類: 未分類

琴日朝早左返去...

搭7就到左*

點知牙香成搭11至返到黎

激死>3<

maths-勁悶*

maths-ms yam黎同我地test...

空堂-青青黎左...

music-要唱歌牙...好彩抽吾中我地

art-開始剪拉,好驚整錯..

art-同上

oral-悶

eng-講野

中文-即即!

==============

粟1燒的故事

老馮食到d牙變左橙色

跟住牙香系度玩...

查到個咀側邊刀系橙色..

我問:其實你有冇紙巾咖...

跟住佢話:冇

勁好笑拉,跟住我話有又拉搵吾到...

後尾又搵到...

總之勁好笑拉

===================

多謝牙香同牙碗!

同我整左個咁好笑既故事!