轉左bgm做"牙芝啦囉"
正嗎??
---------------------------------------
今日刀系咁拉*
派左2份卷-i.s. x i.h.
i.s.-----吾記得左
中屎----又系d音樂
i.h.-----29牙,開心心
eng----悶
maths-馮琬婷同學十分愛吃水母
lunch--打左陣排波*練普通話
佛學果d*悶死