| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
Date
| 2005 年 7 月 18 日 星期一 |
 |
|
|

輸到我仆街

|
|
今日一大朝早就去左呀Ga屋企打牌牌啦..
之後我地一路打一路食麵麵啦.我一路係到
食大牌.我仲食左次小四喜呀.開心呀.XDXD
之後吾知點解我個膊頭好吾舒服呀.咁就係
咁輸啦..之後敏敏黎左.咁我就叫佢同我打
啦.佢同我WIM左吾係好多.之後我就走左
啦.之後叫太婆黎叫佢比50蚊我.之後佢坐
一陣就走左啦.得番一個係屋企.XDXD
|
|
新鮮滾熱辣︰2005-07-19 12:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | ... | 198 | »
|