Date
係.今日超吾開心呀.
係..今日係我最吾開心既日子.今朝呀Ga打左比 我叫我起身啦.咁我就起左啦.之後7點半到我就 出左去啦.我到左輕鐵站先.之後呀Ga先黎喎.咁 我地就塔車去左天因飲荼啦.我地去到之後,就去 就OK買雜誌睇啦.哈哈.過我一陣,性同池就黎左 啦,佢地話呀叉冇黎就吾去飲喎,咁之後佢地就去 左我屋企打牌啦.過左一陣[老豆]就黎左啦.XDXD. 之後我地塔9先走..我地去非的啦.我地得番2個字 渣.哈哈.點知去到學校過D.有架巴士你到喎.頂佢 呀.之後我地就落左車跑番去啦.今日係最後一日 啦.好吾開心呀我.之後去左禮堂聽人講野啦.悶到 死啦.咁之後我地番番班房派野啦.好驚驚呀.我有 10科吾合格呀.係.一定比我老母屌啦.放左學之後 我地就去左天瑞食野啦.係.我借左20蚊比敏敏.之 後佢話同我去買野啦.點知我個心又諗番個D野.係 又聽左敏敏講話個個仆街野D野喎.係.好嬲呀.之後 我就喊左出黎啦.之後敏敏問我咩事.我話比我喊番 次啦.我今次忍左好耐啦..又要係佢地面前扮開心喎 好難呀.我做吾到呀.之後呀哥同[媽]就走左過黎問我 做咩啦.我話冇呀.咁之後都冇咩啦.食完野呀哥[池] 話要爆石啦咁[爸]哥[池][媽]同哥[性]就去左我屋企 啦.點知我諗起呀婆今日黎呀.係..好對吾住佢地呀/ 咁之後我地就去左Ga屋企啦..XDXD.係.去到佢屋企 我圩都冇點打過呀.慘慘慘死啦.之後我係到發呆啦. 之後我就叫Ga比我打陣啦.我同佢win左幾多呀.XDXD 咁之後我就比番佢打啦.係.咁我見悶啦.咁我就去左 呀叉個到打啦.我有一次.我摸左超多萬子呀.咁佢地 打出黎咁我又摃啦.過左一陣之後我摃左2/3個啦..咁 之後個D牌都好不知所謂下既.係又食吾出呀.之後呀 Ga話6點呀媽番喎.咁之後我地就去左銀座啦.不過我 冇去到番到屋企啦.係.番到屋企我比張成績表比佢睇 啦.點知佢 冇屌我呀.哈哈.開心呀.係.好想完班升呀. PSPS.怇地吾好嬲我啦.[媽][哥][爸][哥]XDXD..
新鮮滾熱辣︰2005-07-13 07:52 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]