|
今日我本身約左敏敏8點番學既,但係點知
佢話遲D先喎,咁我咪遲D先起身囉,點知佢
過一陣打比我話佢起左身啦.叫我等佢一陣
喎,咁咁等囉,我煥完33之後佢就打比我話 同
佢出啦.點知盈盈,呀叉,呀欣又打黎喎,盈盈
就叫我係又慈等佢同Kam啦..呀叉就話係
惠康等佢啦,點知係坑尾見到呀Ga喎.係..
之 後我地就一齊去左穩叉啦..番到學校,都
冇咩 好做,淨係坐左係到睇人跳大繩同玩D
Game咁 啦.之後我地11點就放左學啦.放左學
之後,咁我 地就去左食M記啦.係.好吾開心呀
.我以經係咁 忍住吾喊嫁啦但係我都係忍吾到
喊左出黎啦.呀叉同池佢地就就係咁安慰我啦.
多謝你呀叉同呀池你地呀.之後佢地就去左
我屋企打排排啦.哈哈,咁我打打下,楊志成
話比佢打一陣,咁咪比佢打囉,點知佢食左好多大
牌呀.之後呀叉又同我玩,佢都同我win左幾次既
,跟住我玩個時,楊志成佢同我摸啦.點知佢次
次摸親都靚到仆街既.係..好多謝你呀.哈哈
.之後佢地一個2個都係我間房同我呀媽間訓教
呀.呀池就訓得最哀呀.之後佢陳錦成同呀池
叫我同呀欣同佢[連]背脊喎,咁我咪好大力咁正佢囉
我同你玩下渣.希望你吾好嬲我啦..哈哈.之後我
地5點就走左啦咁我咪送佢地落去囉.之後我就係
番屋企既時候,就見到我個fd同隻貓貓玩緊,咁我又
玩又一陣,咁我就番左屋企啦..
PSPS.今日好開心WIN左好多$$呀.哈哈.
|