| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
Date
| 2005 年 7 月 4 日 星期一 |
 |
|
|

同叉敏去左街呀

|
|
哈哈.我一大朝早我就同左呀叉去食野啦.咁我個時冇$$呀
咁佢就同左我坎穩我太浪比$$我啦.佢比,100蚊我啦.咁我
就同左呀叉去兆江食野啦.食完打之後呀叉話我地不如去睇
戲呀,咁我話如果有位先算啦..點知去到個時,仲有得睇龍威喎
哈哈,咁地就去睇.超好笑呀.笑到我同呀叉肚痛呀.咁之後我
就去左我屋企啦.之後呀敏又話黎咁佢黎左我屋企之後冇耐,
咁我地就去左元朗啦.佢地陪左我去報名名啦.點知冇得學日文
淨係有得學普通話,咁我咪淨係學呢樣囉係..之後我地去左千色
映相相,點知係個到見到黃淑儀同佢條仔呀.哈哈.之後我地傾
左一陣之後我地就去左映相相啦,好靚靚呀.XDXD.咁之後我地
去左食M記啦.食完之後我地就係咁行下街咁啦.敏敏話想睇碟
喎,咁我地就諗住買[明日之後]啦.點知冇喎,咁我地去左第2間睇
`.有就有既,不過好貴貴呀.咁我話聽日先啦.去租囉.咁佢地又
話好啦,咁我同敏敏就番左屋企啦.但係我要係天耀睇D野呢.咪遲
左D囉.番到屋企又係好悶呀...係.吾想留係屋企呀.XDXDXDXD/=.=
|
|
新鮮滾熱辣︰2005-07-04 06:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | ... | 198 | »
|