| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
Date
| 2005 年 6 月 25 日 星期六 |
 |
|
|

買左個袋袋呀 

|
|
今日都冇咩點.淨係一諗到個樣野..我就忍吾住喊左出黎囉..跟住呀婆同太婆就同我一齊去左屯門行街囉,我一去到就見到一個袋袋,我好想買呀,但係好貴貴呀..之後我地睇左一陣,都話吾好買住囉..咁我同佢地就去左吉之島行街啦..我地開頭都猜咩點買到野..咁我地就去左下面食麵啦..點知去到坐左一陣,呀婆聞到一陣煙味啦..係..我都好僧人地人食野既地方食煙嫁啦..食野就食野啦..食咩煙呀.食完之後,我地又去番吉之島啦..我地去左我最爰既地方..精品部啦..呀婆話買本日記簿比佢當係生日禮物喎,咁我同太婆就買左比佢啦..咁之後我地就去左10蚊店啦..我地買左50蚊野咁啦..咁之後我地就番番去買袋袋既地方,太浪最尾都買左比我..好開心呀..之後就去左太婆屋企啦..等左一陣,咁我同太婆就去左我堅企食飯啦..到左我屋企一陣之後,智佳就黎啦..過左一陣智佳話要去接姐姐喎,咁佢地過左一陣就番啦..我地今晚食左d好野..咁今日就係咁過左去啦..哈
|
|
新鮮滾熱辣︰2005-06-25 08:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | ... | 198 | »
|