Date
好痛痛牙/..>v<
今日都冇咩咁開心既事發生..只係我一番到學校就喊左出黎咁姐..唔知黠解喊到收唔到sing牙..之後我地落左去早會咁啦..係..愈諗愈喊得西利牙..如果牙ga唔唱個d歌..我諗我唔會喊既..但之後去左上木工個時..同佢地玩得好開心..就唔記得左佢囉..哈哈..小息個時,本身正係得我同盈盈係到玩打面面姐..唔知係咪咁小人唔好玩啦..所以同埋kamkam佢地玩啦..我同佢地玩上癮咁..好似唔玩唔舒服咁..係...小完息之後又係我最中2既堂牙..係普通話堂牙..我同盈盈係到打日記..打左2堂牙..好開心牙..咁我地小息個時又玩玩,如果日日都係咁..咁就好*10啦...上數學個時.又係我最中2既堂堂.因為可以訓教囉..上完呢堂之後,就係食飯啦..食完飯之後,我地又玩過.牙過今次係同埋牙叉一齊玩..好驚驚牙..跟住有之我輸左..咁我諗住快d打完快d左玩過牙媽..咁咪叫牙叉快d囉..點知佢話我好得寂咁喎,佢打得我幾大力牙.佢又唔係打得正喎,佢打我耳仔牙..我當場真係好似咩都聽唔到咁牙..係..真係好慘慘牙.之後佢地放左學又去左基地玩玩牙..但可惜..我一次都冇去過..唔得..我一定要去番一之牙.......................................
新鮮滾熱辣︰2005-06-09 06:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]