|
|
日期]"2008 年 9 月 6 日 星期六 天氣氣]" |
干爸爹!!!  |
族類: 未分類 |
開學la!~
睇黎我要努力D先得!要令個好成績先得(*^__^*)
我要努力努力努力努力努力努力努力努力努力努力努力努力努力努力努力努力x100
我離開咗C班,in A班我有種陌生的感覺wa
有一排Tori好似唔想理我地Three 甘
in A班呢~有D人was fun 比如
上緊課,,D人竟然可以撐住個頭黎訓覺ga
今日我地進行咗一個數學能力測試are
希望have好成績la
系禁多先..唔講la
記得CmM喔 |
| 發芽時間:2008-09-06 12:58 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
打左日記了今天>3好耐冇來cm仔你,, 希望你唔好嬲啦'' 送各個心心比你wa;;ka! /\/\ \ CM/ __\/___
|
|
|
遲來了>3kaka''依家來啦!! 好凍的天氣..唔好唔帶衫衫出街街啊]]'
|
|
|
mdw 於 2008-10-12 02:27 AM 發表:
快 d 打 bLoG 喔`
|
|
|
嘿嘿..我來了!! 記得我嗎 =] 大cm 1 個..
|
|
|
tlme 於 2008-09-13 09:52 AM 發表:
d字好樣-V-'
|
|
|