| marco_bb |
|
|
暱稱: 阿B 性別: 男 國家: 香港 地區: 北區 |
| MORE... |
|
2009 年 11 月 7 日 星期六  |
| ~ |
分類: 未分類 |
WOW..
原來咁耐冇打個呢~
上JO中學之後..
唔知點解..
變得好開心
冇JO小學果隻...
唔況點講..
仲知係唔好o既~
每日都有好忙
一係要補習
一係課外活動
一係同DARREN SZE玩足球機~
講起足球機、、、
唉..
簡直浪費時間..
轉筆也是..
其實對我來說..
每件事都係浪費時間.
我一年班學綱琴..
宜家已經放棄了
小提琴、轉筆、足球機
都是一樣..
上了中學///
覺得學業應該放在前面.
|
|