星期六 我地去唱kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
果晚番完工先去..應該會好累..
12月24號 已經 比人約左了.
唔知帶邊個女性朋友出席果個活動呢..
好想快d到 ^^
琴晚訓左工之後 番到屋企洗先白白 就出左去..
岩岩先番黎...勁累 又冇得訓.
今日又要番早...唉 可憐的我..
沒辦法..應成你.要搵多點錢 去照顧你..
有了你開心的 分分鐘需要你
不過 我們只是友誼的關係 唔好誤會
唉....失望 勁悶...
行黎行去...
不過 都有開心既...@@
勁累...唉...
之後放左 去左薦波.
之後 有人嘈架...又過左大興
之後我地飲酒..
見下os傑...之後番屋企 凍死
有你的關心 很快就好番了..
呢幾日勁凍...
次次都訓唔唔想起身
好在有你的來電..
風雨不改.
不要誤會.我和她只是普通朋友.
今日放左學 同我地班既同學去左食野..
之後 過幾日要去唱k...
凍到嘔...果晚一定唔會酒 @@
病左了...唉....好痛 好辛苦
今日起唔到身. 跟住 唔想番..
但係..唉 死撐吧..
今日又要周會 -.- 好慘..
鬼咁死眼訓
放左學...番到屋企.
收到某人電話 叫我落樓下
送左d野比我 kaka..
多謝你..
飲左之後 好左好多了..
就係呢個 清熱酷.同埋 strepsils
有(你)的關心. 好得仲會比較快
比一個m記 攪到我喉嚨鬼咁痛 -.-
以後都唔鬼食啦 哼..除左 你想食啦.@@
今日 好早 番到公司...12點 -.-
唔想起身好凍...
今日勁正...冇野做
不過 好悶..悶到 4點幾先有野做 -.-
係咁食野...
死 凍病左...好慘..
喉嚨好痛=.-
早知唔好食啦...
唉
星期三 好凍牙..朋友們 著多件衫牙..