| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 21 日 星期三  |
| 胃痛 |
分類: 未分類 |
可能琴晚飲酒既關係 攪到今日胃勁...勁慘牙..
早會果陣...幾鬼死痛牙..
痛到講唔到野...
死忍...
琴日先話 唔會再飲咁多酒..
點知 轉個頭出左去飲酒..
真係自欺欺人...
跟住今早 又唔知醒喎...
呢排心情唔多好...
成日都好炆..好操..
唔好激嬲我..如果唔係 你會後悔\./
|
2009 年 10 月 20 日 星期二  |
| 唔知醒 |
分類: 未分類 |
今日番學 唔知醒 醒左又訓番 -.-
攪到好遲先出門口..
之後 搭的士番學..自己一個..
跟住 嘩 今日真係慘...
咁多ca既...攪到勁辛苦..
今日心情很操...訓緊覺.個miss叫我起身..真係想同佢嘈..
之後都係冇 忍住...忍一時得平浪靜牙ma
跟住..番到屋企. 唉 每日的生活都是這樣悶...
我知我點解之前係咁飲酒了..
我已經搵到答案了
是因為 想用酒黎痳醉自己..
我唔會再高樣做了..因為我搵到了.答案
|
2009 年 10 月 17 日 星期六  |
| 人生的第一次 |
分類: 未分類 |
今日 雖然冇咩訓過..
因為琴日去完哈佬喂
今日去 op
勁累....
但係好激...
玩左好多機動...
我已經 成個op 的機動都玩齊晒了,,,哈
人生的第一次 玩跳樓機 呵..
仲要玩左兩次....
之後 今日 玩到成身都濕晒...
好彩有帶衫去玩...
完來跳樓機係咁好玩....
我已經試過跳樓既感覺了 |
| 生日已過 |
分類: 未分類 |
今日生日了,,,,學生會
放早...同牙婷去左食大快活...
食完送佢搭車...之後我自己搭的士番屋企..
番到屋企..仲有成3個鐘先出門口..去呢個 哈佬喂
整完野出去了...第一次生日去哈佬喂,,,
今次玩得好激...哈...牙婷最好笑...唔講比你地知..
跟住 有人玩到喊...笑死人..
我地玩左6間鬼屋....
雖然好得人驚...但係我仲可以接受...
勁累..番到屋企 都已經 3點..了
聽日又去呢個op 累到我死死下...
今年雖然沒有女朋友陪我過生日..
但係我有你地呢班朋友 已經足夠了
多謝你地...^^
仲有多謝你地同我講生日快樂既朋友./兄弟 |
2009 年 10 月 15 日 星期四  |
| 生日了 |
分類: 未分類 |
聽日就生日了...
今日放左學 番到屋企..
之後換衫出左去打機...
玩到 10點到啦...
之後 係樓下食野,,
又買左d野 番屋企食啦...
聽日就係我 17歲仔生日了
聽日去 哈佬喂 kaka 正 |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 28 | »
|