琴日個fd 生日.之後早上食完野..
就出左去搵佢...過左冇耐
落左去碧富..唉 好慘 唔好再講.
跟住 我地就去左食 kfc
食完就番左富泰.等埋第二個fd.
出去元朗 食野..
行行下..唔知係咪我地多人既關係
攪到.好多人望...跟住 就同元朗果d人嘈架.
我地真係諗住打佢架啦...
8個 打 起碼 20個..
人地仲要有刀...
如果真係打左...我諗 我e 家唔會係到打到野=.=
跟住我地番左屯門..就去左打機.
玩到 岩岩番黎洗完白白.
真係累到冇人有..
我又開始 出夜街了...
今日出左18粒鐘街..
用左都係500幾蚊..
呢個星期 都係屋企訓番夠先得 累死人了 |