考完試啦...不過仲有會話
唔重要的 ^^
今日唔知起身..攪到就遲到..要搭的士番學
番到學校 唔識做..唉..可憐
放左學..買左好多野番屋企食..
食完..放左一陣..同您出左街
諗住去睇 電影..頂 時間唔岩..
之後去左食糖水..
食完 行左陣街就番左富泰
坐左陣..送左牙文去搭車..
跟住就..番屋企換左件衫..
就落左去碧富 篤波..
篤完.諗住出去旺角食野..但係太夜
之後 就去左元朗食..食完就番左屋企洗白白
今晚夜小小 就出去飲酒..其實我唔係咁想飲.
但係你要走了,,可以最後一次係屯門見面了.
@@
今日放左學番屋企 訓左陣.
跟住諗住 會成日都係屋企架啦
點知 出左街 買左一條煙
之後 落左去碧富 篤波..
哈 嬴左30幾度..
跟住去左打機..玩到夜小小 就番富泰.
整埋d野. 就去左搵人.
見完之後 比人叫左出去..-.- 累死
玩完 12點到番到屋企
真係好累...溫書 訓覺
今日考作文...都算可以既...
考完之後 搵牙sir 幫我溫習數學.
溫左一粒半鐘就番左屋企啦..
考試的生活真係好悶.
呢排..好耐都冇出過街了..
日日都係屋企.睇野 食野 訓覺..
想唔肥都唔得0,0
今晚應該有地方去..但係唔知去唔去好
明天
生日快樂. 輝
琴晚牙..冇覺好訓..
因為 我唔夠 半個鐘就起身 嘔一次
勁辛苦..嘔到d 眼水都流埋出黎,.
個胃又好冇喎,
超慘..
嘔黃擔水..好辛苦牙
由夜晚嘔到早上...
訓醒左..個頭仲係好痛..
我以後都唔會再咩架啦 \./
今日一起身 都冇咩野做..
成日都係屋企同個bb仔 女 玩
很悶牙..
跟住同個bb仔落街,.挾公仔..挾左我30蚊 靜係挾到一條豆 攪錯
之後同佢買雪糕啦.. 買完啦..我驚佢容啦..話一陣番黎拎
個bb仔 以為我唔買比佢..跟住就喊-.-
同bb仔去左百佳買 零食..
次次同親佢落街..冇錢係身..死緊/.\
之後 上番去 牙波囉 拎雪糕 就番左屋企啦
呢排冇咩出街..成日都係屋企食野..食到肥晒-.-
就黎變大肥仔啦