大家好,呢日係我開呢個開心天地嘅大日子!~雖然而家暫時唔係整得好靚,但我會改進的!HeHe~~係啦!我好歡迎你地除時join我嘅ClUb!想Join?好Easy!只要填好以下表格就OK啦^^
仲有,你地Join呢個club可以睇完就算!不用回覆都OK!但.......最好比回覆la
表格如下:
姓名: (ABC由得你^///^)
本人同意尊守此開心天地規則(複製都得la,唔使打!)
就係咁簡單!