marconiyan
暱稱: .
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SporT Day (有相)
豬仔殺到觀塘 停課7日...
`' 咁快有1次遲到.....
終於畢業喇~!
☺,`1oo問 ;D﹡-
文章分類
全部 (27)
---- 歌詞 ---- (4)
=( 無聊野 .3." (5)
`' 感受 =] (7)
★ `' 日記 =) (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 252
今日人氣: 3
累積人氣: 3015
2009 年 9 月 4 日  星期五   晴天


`' 咁快有1次遲到... -=[ 驚訝 分類: ★ `' 日記 =)
   

話咁快又開學.....

31/8

夜晚係到做功課 做通頂.....

都係做唔哂 s0放棄0.0   4/9交左 冇事..

1/9

返到學校 7:54 ( 7:55 要番到)

好好彩

企操場....

去禮堂 開學禮 ( 煩煩 )

11點幾 放學

返hm換衫 趕去食野

約左幾條友

又話12點到 點知冇人

囧了,,,

去個陣見到罐頭

好彩有人陪...

一路等 一路打 PSP///

冇咁悶

最後.... 1點幾先到

去食pizza

1點35 d野食黎

原來有 2個某人 睇戲睇 1點50

佢地係咪傻傻地

走個陣都要攞走3件 pizza -.-

比低100就算 .\/.

喂喂~!~! 最後 $258 係唔係呢!"? forg

比返 $1.6 / 1人 (好小氣-.-) 算喇-3-"""""

2/9

唔記得lu 2個班主任...

1個england人 1個普通

係咁講eng文

我死喇 投降

3/9

e日真係仆街 8點10先返到學校

遲左到 連續4架bus都爆

最後 , 搭的士 都死

唉...

6次 = 缺點

3次 = 家長信

唔通要勁早出門口 T.T

後悔了,..

4/9

比人問候左2次

一次 :

行樓梯 慢少少 後面比d大哥哥話

阻 ( 手火9 ) 住哂

死 ( 手火9 ) 開

食食下野 比人大.....

唉....驚你條毛咩!"? 吹丫.. <-- 粗佬左..

-;-;-;-;-;-;-;-;-;-;-;-;-;-;-;-;-;-;-;-;-;-;--;

中學...

慘慘喇..

     
                   
發表時間:2009-09-04 10:55 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                 
 





訪客留言 (返回 marconiyan 的日誌)


busy_girl_ 於 2009-09-23 04:25 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-09-24 12:26 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yanmmy970121 於 2009-09-20 05:45 PM 發表:
咁你想我幾時還咪幾時還L0R~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

洗唔洗咁丫 撞到先喇..../3\
Posted at 2009-09-22 01:19 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



crazy_girls_ 於 2009-09-19 12:04 PM 發表:
甘快就遅到-___-'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yanmmy970121 於 2009-09-13 05:31 PM 發表:
洗唔洗咁小氣呀...
最多還番個$1.6比你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

XD....
幾時還先!"?
Posted at 2009-09-14 01:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



manin971129 於 2009-09-12 01:41 PM 發表:
白髮阿綱(驚
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



XINXINBUT 於 2009-09-08 10:47 PM 發表:
COmmEnT;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



busy_girl_ 於 2009-09-06 12:48 PM 發表:
抵你死啦;我可沒有遲到-__-0笨0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



flutter312 於 2009-09-06 12:17 PM 發表:
我好似冇見過@@#~he
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YK_Linus 於 2009-09-06 12:47 AM 發表:
CM
住咁近學校係會較為容易遲到
不過我住咁遠都係54分先番到去...
突然好好奇想知你班主任姓咩~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



flutter312 於 2009-09-05 12:19 PM 發表:
你搭幾多號?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

3D
Posted at 2009-09-05 10:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 marconiyan 的日誌 ]