| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2010 年 5 月 8 日 星期六  |
| 2010-05-08 |
分類: 未分類 |
1/3
呢一日
出左海fishing
果隻船ok令
回程果陣同林晉唱k
happy!!!!
4/3
打籃球
win大約10
happy俾人打得好可憐
今日8/3
打籃球決賽
超恐怖
因為打得好激
本來lose 1mark
好在有happy in 左球罰球
打和
+時
本來win既
點知俾人in 番球
打和
跟住打黃金
本來我地個波係我地到
理應我地會win
但係傅球失誤
人地拎住個波
打過嚟
好好彩
佢3s
我地拎番
點知傅球失誤
人地shoot la
個波6下6下
6左出嚟wo
好運!!!!!!!
我地既happy
拎住個波走上去
一交交左俾灝
灝正到人地foul
跟佢個笑樣出番嚟
第一球就in左
我沖左出去
跟住俾個球(正)
話等佢shoot埋呢球先沖出去
第二球無in到
不過我地好happy
係咁同灝say
握個手先
簽個名俾我得唔得
haha
我地以一分之微
win左
this is a happy day
|
|