
|
★祈求夢想成真既君包包日記板板★ |
|
▋**[ [要結束了....[]真是不想>< |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
好凍呀.......~.~ 今日好凍....聽日都好凍呀.......== 唔知我個聖誕節目去唔去得成呢???? 唔知呀......唉......................... 過下過下好快放假啦............hehehehe..^^ 不過放假之前都有好多測驗.......死得人了...== 唉..................無聊既一日又過左啦...................... 不過好凍呀.......==唉....我成日都咁黑既................. 又唔成功啦.......以經第五樣啦................... 希望得啦............
今日都無咩野....................不過上課都好d啦............. 唔知點解lo.................hehehe...................................... 今日好平常.....都係同人吹下水....無啦....... 係咁......55 88 願每天快樂!!!! 願望成真................
刊登時間︰2005-12-13 06:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


