
|
★祈求夢想成真既君包包日記板板★ |
|
▋**[ [要結束了....[]真是不想>< |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
今日發呆了.....== 今日都係同平時一樣做重覆又重覆既野............ 就係返學啦..........今日唔知點解好唔返再返學啦............. 我好討厭每日都係咁...........點解呀............. 我返學只係發夢.......訓覺...(不過唔比)......... 唉.........幾可憐呀.........我真有諗過哩個諗頭嫁........... 係唔返學...不過我唔都唔夠疆咁做........... 唉.......我覺自己好(晒)時間.......... 不過依加我有好多好多野煩..........得萍萍同嘉嘉先知......... 我好想好想講呀........又唔夠彊和............. 萍萍呀...........不如我同佢講話有野同佢講..........如果想聽就打電話比我囉........ 好嗎...........你覺得點呀..............如果佢唔打比我就唔講囉......... 都幾好呀咁樣........呵呵呵呵................勁.... 萍萍你估下結果會點囉............... 唉唉唉............成日都要煩煩煩.......點樣可以無咁煩呀........... ?????神呀救救我吧.............可以嗎?? 我有一個愛人很煩惱.................哈哈哈哈.......好聽呢....我作嫁........... 勁呢........... 唉..........扮野真辛苦....................... 希望我可以聽到佢同我講我想聽到既野啦......... 重有希望可以願望成真.........同大家都要開心d......... 君字
刊登時間︰2005-10-19 05:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


