
|
★祈求夢想成真既君包包日記板板★ |
|
▋**[ [要結束了....[]真是不想>< |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
好唔開心呀今日...... 今日真係好黑呀........岩岩打完d日記........無晒啦...........>.< 我哭啦............今日呀爸今日勁罵我細妹和.......痴痴地嫁........... 成日發神經.............好有問題.......... 都唔知佢做咩和..............唉.......唔講佢啦........ 今日同琴日一樣.............咁咩佢............ 都唔知點解...........我諗我唔可以咁落去............ 不過我又做唔到d咩和................唉....... 唔通長期都要咁.............o.my god.............. 我快死了.....不過講下姐..........我點會咁易死和.........呵呵呵呵..... 人真係煩......咩都要諗.......救命......... 我想自由自在.........我想做咩都得............ 重有我好希望願望成真................重有希望佢可以同我講我想佢講既野......... 如果成真既話我會好好好好好好好開心嫁................. 不過真係好難.....因為佢都唔知............唉........... 我里排唔知點解諗左好多野............覺得哩個世界都幾灰.......... 知道其實我係非常之渺小嫁............我認識既野自係好小......小到可以一d都見唔到........ 你話啦......幾唔掂....唉.............. 唉..............所以點好呢............. 算啦........希望我可以睇到世界係美麗既一面啦........ 君君..
刊登時間︰2005-10-17 07:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


