ζ︾占卜貓 …日記簿》
[''●*`'.,!*當一個人愛上另一個人時,
會失控地為這個人,
一發不可收拾地沉迷下去,
就算明知這種不理智會對自已做成傷害, .-*
也會不顧一切,
心甘情願地錯下去.....*/\/..[]▋By: 占卜貓
margret417
暱稱: 貓骨
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
意外。放假
無奈了…
2008-06-25
怎麼了。《
飲野~~$^
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
站內搜尋
2006 年 9 月 5 日  星期二   晴天


沉默了 … 分類: 未分類

不同了,,一切都變得不同了,

還能夠說不適應嗎?!

這只不過是你逃避的一個說法。

這7個月的時間,

一切都很緊迫,迫得你快要疾息;

透不過氣來…

這是一場戰爭,是與自已打仗的一場戰爭,

結果是勝利,這就代表你可以過關;

進入下一關。

但這結果並不是人人可以擁有的,

想擁有,

最關鍵的是你有沒有每時每刻做好最佳的裝備!

                           <<By:占卜貓>>



2006 年 8 月 3 日  星期四   雨天


煩了、、嗎?? 分類: 未分類

愛你的人,你偏不愛;

偏愛你的人,你卻不愛他!!

愛情丘比特已經厭惡他的工作,

開始玩弄人世間的感情了............

愛情之父,請告訴我好嗎?

這是一條甚麼的愛情哲理......?

<<by:占卜貓>>



2006 年 7 月 29 日  星期六   雨天


出 Ca m p L u.... 分類: 未分類

最後一日 ,輪到我同歌歌領詩,好緊張呀,當時,,話晒都係第一次,,,,

當我話開始領詩個陣,導師話未得仲有野未做,我當時係完全聽唔到ga,,唔好怪我la,,-0-"

話我得罪各位ge導師,如有冒犯,敬請多多原諒r,,,無心的,,,**

然後到查經,阿勝講左關於"事奉"ge好多野,明白好多...

最他,到左影大合照,哈哈^^我地組win,有靚靚ge手帶tim,,,

食完飯後,來個大分享,,,每個人都有頒個獎俾弟兄,,哈哈,^^,,

**好唔捨得個camp,,話晒都係第1次,,好好!!!好正!!多謝弟兄俾我ge黃色紙仔,,,謝謝你的話語,,

出營個陣,落好大兩呢,,,

船上我地玩非洲話事啤,,好搞笑d懲罰,,記得其中係輸左羅住隻拖鞋扮電話行一圈呢!-0-""

之後,各自分批搭車走人,,,,,



2006 年 7 月 28 日  星期五   晴天


×╳...│! Camp @ 2 分類: 未分類

第2日,夕妍+子"瑩""領詩,,

玩game個陣,當玩唔準笑個陣,阿勝,阿聲,超有水準,,為持有數分鐘,當大家已經笑晒,佢地仲未笑,,好野呀??!!><""

我會好記得阿勝ge表情,係唔會忘記ga...主題是"天國的鹽光"...

到下晝,玩左個係歷奇玩過ge game,,就係成組人過晒對面ge橋,..大部份人都未玩過,,傾完之後,要排反次序,估唔到我係第一

個行先,,好驚,,超驚,,-0-"好彩行到過去,但係我隻腳係震晒,震到張凳就黎"反",,,超驚.呀...**當karrie行個陣,佢好驚,成teen人

都俾左好大ge鼓勵,個一刻,好感動,感動就黎想哭la..最後,成組人都過晒黎,,,..太好啦,,

到夜晚,drama比賽,我個組有:karrie,琛,阿淦,夕妍,我,,做葡萄園的比喻,,win,,!!haha..,,

晚上,我地喪玩,好遲先睡,,,



2006 年 7 月 27 日  星期四   陰天


Camp @ 第 1 日*||”""大水戰"" 分類: 未分類

27/7日-----第4日無去青年創世紀,你地點樣呢,,,哈哈,,真係要打電話問下何漫娜的狀況...

.好掛住你地呢,,真係後悔無同你地影相,,,**

好早就出門口,好才無遲到,,我地諗住就黎出門口個陣,有位弟兄話佢屋企有小意外--火著,叫我地唔好等佢,,

真係嚇死人,點知係佢快過我地落車tim,,,到左長洲,要行一段好長好長的路程,少d力氣你係行唔到ga,,,

身水身汗反到房,都算比想像中算好,,,不過地下超多蟻---------____-----------""想死咩,,

**每日都有唔同的主題,,、、學到好多野,諗左好多野thank you,my God,,,

到左夜晚ge BBQ真係好彩無落雨,,,之後,就玩至激ge大水戰,情況係一片混亂,,

點知有1part我係全身濕晒,,由頭濕到落腳-0-"好慘呢...點知我羅水袋就係咁掟落水桶,,點知又得罪左幾位導師,

又要受大懲罰,,濕多次..........救命,,我無心ga,,,2part,,開口中,我帶頭,就無咩點濕,,

3)玩黑白配ge水戰,我又唔知仲咩-00-"大力得濟,又要被人淋水..........濕多次,,

到到最後,真係大混亂,記憶中我用半桶水到落人地個度,,哈哈^^個個都玩到癲晒lu,,

沖涼後+玩玩~~4點幾ZZzzzzZZzz,,