以後每篇曰誌可能會有問題問你地架
如果你們想知嘅話可以定期嚟睇架
留cm果陣記住答吓
大家覺到smart等於咩呢 聰
以就覺得...... 明
s=some ?
m=men
a=are
r=really
t=terrible
some men are really terrible
大家又點睇呢?
琴曰下晝媽咪唔係屋企
爸爸同去食麥當當
食完返屋企
係留下大堂
我見到聖誕飾物
我就講聖誕節都過咗啦
仲係到仲乜
聖誕老人唔會同你講新年快樂
跟住爸爸就講聖誕老人又唔同你講聖誕快樂
hihahe!!!!!!
多謝你地 D cM呀!
今日好悶
落街逛逛
都撞唔到姐姐
就嚟返學La
返到學校見到你
我實第一時間抱吓你
我唔係男仔嚟架!
只不過姐姐好人成日同我玩
所以先咁恨見到佢!
希望你地繼續留CCCCCCCCCCCCCCmm啦!
現在放緊假
我可掛住D同學
又其是係F•2姐姐﹗
我好想見到姐姐
即係F•2果個
佢同我住得好近
點解我成日都撞唔到佢呢?
真係想唔到
今年既聖誕會咁無聊
街上又亳無聖誕氣氛
學校party又悶
不過學校既show又幾好睇
抽獎抽到我 happy
唔通今年聖誕假期
要在家中迷戀電玩/online!