30/4-2/5
我自己都唔記得自己做左咩野
好似無溫書走左去睇劇+登高+打左幾場機
3-4/5
好似狂溫Bio..
痴線,成個禮拜都好夜訓,bad
5/5
訓左4個鐘跑去考bio
去左M記食個豬扭蛋扭扭粉補充下energy
之後慢慢行番去考試,雖然最後都遲左10幾秒入試場
俾份MC嚇窒左 MC考concept   
又用好快既速度做,今次有45分鐘CHECK卷
今次無早走 決定用多少少時間去Check卷
考完之後,走去做歷史撚
去睇辛亥革命 雖然中史好悶
但係幾個fd 一齊討論下d相
抽下笑,搞下gag 勁開心
睇完之後參觀埋常館
1點幾行到5點幾
今日獲益良多

頂! 早知唔飲葡萄適 
btw,本身今晚9點半訓著左,點撚知11點半醒左之後
訓唔著... 結果通頂去到今朝8點    
6/5
好唔鐘意做運動(除左游水)
因為我好憎出汗
但今日開始決定做運動操番fit 自己
發覺其實自己肯操,真係
|