今日去左老婆度,見到老婆,肥左d,得意左,好想好想攬住佢,錫下佢,穿住校服,所以唔錫得..最後我地係公園到..............kaka^^
我返屋企果陣,收到電話..要去一個肥婆生日....點知返到屋企,牙媽又話要去食飯,老婆又話我唔理佢,好想理老婆架..時間太急啦...都係去左...之後食完,就去網吧啦,有個位既,一on msn,諗住同老婆傾下既...點知/....比人叫左出去搬野,之後番到黎...就比人off左msn..用埋我電腦,發火隻揪,之後,出左去吹水,因為無帶手提,send唔到sms tim,之後都用番電腦,但係果陣老婆無應我,可能訓左,但係見佢msn名唔開心,我都好唔開心!
係度,向老婆道歉啦,你唔會孤獨架,有我ma..我愛你呀,除非我死啦!
|