今日同樣都係唔開心,因為我真係發覺我原來真係好鐘意佢!!!今日我見到阿chris佢on咗msn,佢條仆街佢話如果我搞佢,佢就會搞阿King佢地,我真係好擔心,我擔心條仆街真係去搞佢地呀,無論點都好我一定唔會比佢地有事!!!
今日一樣都係好唔開心,所以唔係好想打字!!!!
今日我心情都同尋日一樣,因為阿King佢仲係唔肯比多次機會我!!!King,如果你睇到呢句嘢H時候,我真係好想你可以比多次機會我!!!
今日我係差館坐到6點幾,d差佬終於比我地擔保出嚟,不過阿發佢只係要三百擔保,但係我就要一千先可以擔保到出嚟,好彩我都仲有辦法,如果唔係我一定出唔到嚟,不過我由係差館到依家我最擔心果個都係阿King,我唔知佢有冇事,雖然差館果邊佢一定唔會有事,我係驚佢返到屋企比佢老豆打,所以我成晚都冇訓過,冇食過嘢,依家只要佢冇事,要我做咩,我都願意!!!
今日我好唔開心,因為阿King竟然同我講,我地都係做返朋友會好d,所以我真係好唔開心!!!講完呢d嘢冇幾耐,有班差佬沖咗入樓梯,仲將阿娟同其他人比差佬拉咗返差館,之後我都去咗差館,之後阿娟佢地可以擔保返出去,但係我同阿發就冇得擔保!!!