| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
2007 年 1 月 15 日 星期一  |
2007-01-15  |
今日我入咗去接阿King放學,但係當我入到去H時候,都見唔到佢,我打比佢,電話又唔通,然後當我想走H時候,我見到佢企咗係巴士站,然後我問佢點解佢電話打唔通,之後佢同我講佢老豆掉咗佢張卡,佢話佢依家用緊我張卡,然後我再問佢,點解你唔係喺學校出嚟H,佢就話原來佢今日唔洗返學,佢話搵咗我成日都搵我唔到,之後我就同你去行街,行到差唔多七點幾佢就返咗屋企,之後我出到九龍城H時候我見到譚琪係365打緊機,跟住我地行22座果頭傾計,當傾咗一陣H時候,我打比阿King,但係又打唔通,之後我叫譚琪幫我打去佢屋企搵佢,搵到佢之後,佢就話佢老豆又掉咗佢電話,本來我有d想同佢講嫁,但係同佢傾傾麰曭壇I解cut咗線,再隔咗陣打比佢就冇人!!!所以我聽日搵到佢H時候,我一定要同佢講嫁!!!
|
2007 年 1 月 14 日 星期日  |
2007-01-14  |
今日我同我老表入咗去搵阿King,我地入到去就去咗噴油,之後我地就去咗公園坐!!!坐咗一陣,發生咗一d事,我令到阿King好擔心我,我竟然坐坐儱w咗係到,雖然之後冇事,有人同我講返,果陣時阿King好驚我有事!!!King,好對唔住呀,令到你擔心我,好對唔住呀!!!係我醒返之後,我發覺阿King對我真係好重要,我真係好想同佢講我真係好鐘意你!!! |
2007 年 1 月 13 日 星期六  |
2007-01-13  |
今本來應該係入去搵阿King嫁,但係佢話約咗人出街,所以冇入到去><!!!其實我真係唔知佢究竟想我點,但係點都好吖,雖然我真係唔知我仲有幾多時間,如果要用我條命嚟換你對我H愛,我都願意,因為我真係好鐘意你嫁,King,我都會等你嫁!!! |
2007 年 1 月 12 日 星期五  |
2007-01-12  |
今日入咗去葵芳接阿King放學,因為佢今日要吹雞嘈人,雖然嘈唔成,但係我好開心,嘈完架之後我地去咗唱K,唱完K之後我地去咗行街,行咗一陣我地去食食嘢果陣,阿King講咗佢對我H感覺比我聽,佢話我有機會,但係會遲d,所以我依家好開心!!!聽日有可能又見到佢呀,因為聽日要嘈班陀地,所以聽日又會入去!!! |
2007 年 1 月 11 日 星期四  |
| 2007-01-11 |
今日可以講好開心,又可以講好唔開心!!!開心係聽日可以去接阿King放學,今次我可以親口問佢,可唔可以比次機會我!!!唔開心係因為,我今日返到公司比人炒咗,我都唔知因咩事比人炒,不過佢係要炒H,咁咪算囉,又佢炒!!!我依家咩都唔理,我只係等阿King比機會我,只要佢比機會我,要我做咩我都願意!!!King,我真係好想親口同你講,我愛你!!! |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | » |