MySpace Music Playlist at MixPod.com
麻煩野其實都係相對人架姐~~不過以下几呢個話題我都覺得好煩.
有人說,上帝把男和女分開左,也就是說,只有男同女几結合先係完整几人;
亦有人說,男人來自火星,女人來自金星,係二個不同世界几人.
到底答案係咩呢?當然不得而知啦.
唯一可以肯定几,就係大多數情況之下,男同女係一對有相互吸引力几生物.
其實我個人係比較信奉"男同女係有好多野都唔係一樣"呢種講法~
或者都係呢個原因,男同女先可以互補不足~
唔知大家有無......(閱讀全文)
習慣孤獨,故不怕孤獨.
個個都話自己一個會好悶,好孤獨.
不過其實孤獨都唔係一件咁差几事姐.
因為對我黎講,有更多令到我覺得唔自然唔舒服几情況比孤獨更唔爽.
我覺得一個人食飯,總比對住一個無話題几人食飯好;
我覺得一個人行街,總比同戈D無意見但又好多不滿几人行街好;
我覺得一個人上課,總比同一個會令你分神几人上課好;
我覺得一個人都無咩唔好姐~~~
沒有,總比擁有不適合的來得自由,來得好.
當然,要比擁有好几差啦~......(閱讀全文)
呢几日...總是被很多的雜緒擾亂了心情.....
好似呢個BLOG咁,
其實我每次打呢個BLOG基本都有一樣想法一種感覺想同大家分享的.
不過...宜家几我,心情有少少煩雜....也想不到什麼想同大家講..
自從呢到武漢之後,都係第一次有呢種雜緒...
腦中不斷閃出很多無聊的東西,
温習做事總是不能集中精神..............
這種感覺~很煩!!!!!
心情有點忐忑,有點不安.....
要是這樣下去,學業工作都一定弄不好....煩人!!......(閱讀全文)