火柴人@武漢
                                                        從孤獨的日子找到自由;
       從樸實的生活找到芬芳;
                                                       從繁忙的時間找到樂趣;
                      從生活中學習生活,平凡中見不平凡處.
martinkam426
暱稱: 火柴人@武漢
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
難得一上~打下BLOG啦~
悶氣
閑情
fisrt is the last
去意已決
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 70
留言總數: 293
今日人氣: 3
累積人氣: 1876
music


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com

2009 年 11 月 8 日  星期日   晴天


麻煩的事. 分類: 未分類

麻煩野其實都係相對人架姐~~不過以下几呢個話題我都覺得好煩.

 

有人說,上帝把男和女分開左,也就是說,只有男同女几結合先係完整几人;

亦有人說,男人來自火星,女人來自金星,係二個不同世界几人.

到底答案係咩呢?當然不得而知啦.

唯一可以肯定几,就係大多數情況之下,男同女係一對有相互吸引力几生物.

其實我個人係比較信奉"男同女係有好多野都唔係一樣"呢種講法~

或者都係呢個原因,男同女先可以互補不足~

唔知大家有無......

(閱讀全文)



2009 年 11 月 6 日  星期五   晴天


習慣孤獨 分類: 未分類

習慣孤獨,故不怕孤獨.

 

個個都話自己一個會好悶,好孤獨.

不過其實孤獨都唔係一件咁差几事姐.

因為對我黎講,有更多令到我覺得唔自然唔舒服几情況比孤獨更唔爽.

我覺得一個人食飯,總比對住一個無話題几人食飯好;

我覺得一個人行街,總比同戈D無意見但又好多不滿几人行街好;

我覺得一個人上課,總比同一個會令你分神几人上課好;

我覺得一個人都無咩唔好姐~~~

沒有,總比擁有不適合的來得自由,來得好.

當然,要比擁有好几差啦~......

(閱讀全文)



2009 年 11 月 4 日  星期三   晴天


雜緒 分類: 未分類

呢几日...總是被很多的雜緒擾亂了心情.....

 

好似呢個BLOG咁,

其實我每次打呢個BLOG基本都有一樣想法一種感覺想同大家分享的.

不過...宜家几我,心情有少少煩雜....也想不到什麼想同大家講..

自從呢到武漢之後,都係第一次有呢種雜緒...

腦中不斷閃出很多無聊的東西,

温習做事總是不能集中精神..............

這種感覺~很煩!!!!!

心情有點忐忑,有點不安.....

要是這樣下去,學業工作都一定弄不好....煩人!!......

(閱讀全文)