MySpace Music Playlist at MixPod.com
好多野做啊,做到蛇到死!!
真係好想知道係寫計劃書辛苦定係實際行動辛苦.
呢二日係到做戈二份計劃書,做到頭都疼!!
二份野都急住交,二份都係大几活動計劃書.
咩外聯,咩人資D工作都暫時放下.
光是呢二份野我已經想死.
仲要開戈D咩鬼部門大會,又要做戈份秘書報告.
唉,咩事啊?
還好,暫時學業D野我都上得好輕鬆.
如果唔係一定死左......(閱讀全文)
知唔知咩叫HR?大概係人力資源管理几意思.
我之前比武漢大學人力資源部收左.(居然收左.估佢唔到.)
呢几日開過會啦,亦都有D長遠几工作安排.
不過前日收左通知,有一份好急几登記表要完成的.
工作內容大概係要求我地完成一個全校校學生會部員資料几登記咁上下几野啦.
係分配負責部門几時候,我地几副部長都講左邊D邊D部好做,邊D唔好做咁.
不如比大家估下我選擇左D咩?哈哈.
我選左新聞同宣傳,是二個最難搞定的部門(......(閱讀全文)
一直以來,籃球都係我最愛几運動.
我喜歡進球的感覺,從籃球上找到一份成功感,
我喜歡跟別人一起打球,我喜歡戰勝的光榮,我喜歡那種挑戰不可能的勇氣.
雖然我不喜歡輸,我不喜歡挫敗感,
不過亦正正有這種挫敗感,才令戰勝別人的成功感更甘甜.
一直以來,這是我對籃球的睇法.
尋日澳鄂搞左一個新生籃球賽,我都有參加.
雖然之前隻手受左傷(二年前的那次溜冰...亦因為呢個傷令到我同籃球几距離越黎越遠,恨!!!)
不過我還是想好好打一場,找回那種遺忘的痛快......(閱讀全文)