|
| 我 的 資 料 |
|
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 最 近 訪 客 |
|
|
| 每 月 文 章 |
|
|
| 日 誌 訂 閱 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
| 日 誌 統 計 |
文章總數: 64
留言總數: 89
今日人氣: 0
累積人氣: 2065 |
|
 |
|
 |
2008 年 8 月 12 日 星期二  |
|
|
|
今日心情本來唔錯,唸住黑仔尸已過,
不過今日下午唔知做咩個電話個mon裂q左攪到我差d上打人禁制,
本來今日的blog我已經打好左,
點知打好仙來hand機,
右要打過,真係想死啊!
都唔知點解我禁黑嫁,
我就來入青山啦,都係算啦.右唔係用好多時間
,2+我就講講點解我個電話mon會裂
,我今日冇人約我,感我咪自己一個人出左去行下,
行完番來,係個袋到攞番個電話出來仙知道個mon裂左
跟住我積克好火一腳踢左落張椅到
跟住夜晚去左元朗問下d電話店晌問下有冇得整,
我問左幾間第一間話有,不過要明天
,跟住我問多幾間有d就話有,有d就話冇,
攪到我重心慌慌,唔打啦,
我怕右hand機,希望我部電話整得番啦!
重有我下個星期去旅行所以我張會唔係香港,,,,我星期6會去泰國,如無要事唔好打我手機,,電話費超貴,你可以SEND SMS比我
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2008 年 8 月 11 日 星期一  |
|
|
|
知前唔知做咩, QOOZA入唔到,所以今日打番知前想打的事,呢幾日我睇左好多戲,有BATMAN.道無迷成,見龍魚甲,赤壁,有D係戲院睇有D係上網DOL,好多戲我都認為幾好睇,不過我唸好多人都睇左,所以都係唔講禁多啦,重有我呢排唔知點解好似成日比人放飛機,一日比人放幾廿次飛機攪到我都呢排都好火火.........我都唔知點解我呢排禁黑,真係救命,我就來人都癲,我唸如果我在係感我真係會入青山嫁啦,重有就係我唔知點解我呢排拈咩死咩,一係就壞,一係就唔見,天啊!!點解我禁黑嫁,,,不過都係算啦...正所謂人算不如天算,名名中張有主在,
壞左有:電腦n次,msn n次,認為qooza壞都係我的問題
唔見:單車
放飛機次數:多不星素
重有我下個星期去旅行所以我張會唔係香港,,,,我星期6會去泰國,如無要事唔好打我手機,,電話費超貴,你可以SEND SMS比我
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2008 年 8 月 3 日 星期日  |
|
|
|
我都唔明點解我暑假禁無聊,見禁無聊
所以我就唸不如玩番魔術,唸番都係2年前的事啦
,我重記得6年級的時候我重係街同d fd表演比d途人睇
,反應唔錯嫁,跟住督唔知咩事,突然間冇玩,
呢排無聊,所以就想玩番啦,
用呢聊下女子都好嗎,
唸住明日去戍魔術店走番一躺同玩番d魔術fd,
不過真係好來冇拈個D啤排啦,d手腳好慢
,真係要玩番一排仙得,如果有機會,
希望可以表演比你們睇啦
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2008 年 8 月 1 日 星期五  |
|
|
|
今日心情幾好,因為我終於唔使番校上maths班,只是今日要番校交番個file番校,跟住下午出左去行下街,行到五點幾,就番番屋企,落屋企流下打波,今日我打得唔錯,幾好.....跟住右番番屋企食飯,睇電視,重有就是我部電腦終於正番好啦,所以今日仙有得打blog,重有一樣野是我幾開心,就是我的打字測驗終於合格啦,一分鍾打左21個字,我唸我真是要同我msn d fd講一句thx,重有就係要向郭梓君講thx<今次冇打錯啦>,thx你在PL堂時,成日教我d字點打,唔講啦,我想睇電視......
劉番個cm啊
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2008 年 7 月 28 日 星期一  |
|
|
|
2008-07-28  |
|
昨天都係一樣,要番校上maths 班, 都係一樣,好眼訓,因為昨晚打psp打到好晚,所以一番到屋企就即刻訓,訓到大概二點島,仙記得要打字班,所以就冇番啦,因為打字班二點開始,跟住右落劉下同d fd打機,打到6點幾,就去左練乒乓球,練完,跟住就番番屋企睇電視,剛好番到屋企正做緊糖心風報,跟住就睇完仙洗澡,跟住仙記得個風筒sot左,攪到我冇得吹頭跟住右睇電視,睇到1點島,跟住聽陣收音機,聽到3點幾,跟住就訓左啦
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|