|
| 我 的 資 料 |
|
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 最 近 訪 客 |
|
|
| 每 月 文 章 |
|
|
| 日 誌 訂 閱 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
| 日 誌 統 計 |
文章總數: 64
留言總數: 89
今日人氣: 0
累積人氣: 2071 |
|
 |
|
 |
2008 年 7 月 27 日 星期日  |
|
|
|
今日我成十二點仙起身,一起身我老豆就叫左我去飲茶,
跟住我就同我老弄,啊媽,啊婆,表哥 就去左屯門人飲茶,好來冇同佢地去飲荼啊啦,
跟住我志老豆就叫左我同我表哥睇戲,我見佢比錢,
所以我就去左,本來去睇batman,點知冇飛所以就睇左x檔案,
點知我睇左成個鍾都吳明佢講咩
,濘係見到前面果二個啊伯係到訓,同聽鼻寒,我現在同你們講千萬不要睇x檔案,
唔係你會後悔,跟住就同我表哥係屯門行番一陣
,跟住我買左條頸連,跟住就走左啦!
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2008 年 7 月 26 日 星期六  |
|
|
|
今日本來有人叫我去唱k,點知佢突然間話唔得閒,好9啊,攪到我禁早起身,
跟住1點幾,有幾個fd叫 左我去天水圍打波但係今日唔知點解奉打得好差,
,青攪到我九冇心機打,4點幾就番番屋企
,但係番緊屋企 知制榮哥(讀羅中中二)同令一個fd右叫我去踩單車,
,跟住我就番左屋企放低d野先,跟住我d fd就係我屋企劉下等我,
跟住就由我屋企洪水喬踩到去大堂公園
茶實唔係大堂公園係大堂公園下面果條斜路
,本仔來踩上上面果條斜路好身苦,
不過當由條斜路到飛落離真係好爽,好正,條斜路都好長
都有成二百米,跟住就踩番落元朗,去m記食左個雪糕
,跟住看一看幾點,都不早啦,於是就踩番屋企啦!
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2008 年 7 月 25 日 星期五  |
|
|
|
今日一早就要番maths班,好眼訓啊 !叉d就遲到,
上堂的時候右見到豪哥係到玩psp,
跟住就番左屋企訓多一陣(我前一晚都冇訓
)跟住下午三點島,有個fd口叫我坑去我屋企劉下打乒乓球波
,吳知我屋企樓下d冷氣太殘,
open左成個鍾仙涼,令到我d fd個個都除曬d三打,
不過我都冇除,
跟住到左8點鍾左右就去左樂湖游水
跟住就去左天耀m記食野,
我食左個吳知咩鬼野好似叫美6麥船峰,右己好食,不過好q貴,成9.8
跟住就番樂胡會所同d fd吹下水,吹到大概11點己
,跟住就番左屋企喇
唔打啦,我想睇電視,
...............劉番個cm啊
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2008 年 7 月 24 日 星期四  |
|
|
|
無聊的一天  |
|
今天好悶,冇野做,全日都係屋企
,開左部電腦8個鍾,部電腦好熱,
好耐冇打個blog,林番都係2年前的事啦
我想練下打字,打得好慢啊,一分鐘打得果12個字
上 PL堂的時候成日要郭子君幫我打,右要成日問佢d字點打,
唔好意思嫁嗎,所以我決定今個暑假要練好打字
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
|