marvin925 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
小軒 blog
我 的 資 料

暱稱: 小軒!
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2010-08-23
只係重有幾日的時間
2010-05-29
2009-11-09
2009-11-08
日 誌 分 類
全部 (64)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 64
留言總數: 89
今日人氣: 0
累積人氣: 2071
RSS Feed
2008 年 7 月 27 日  星期日   晴天
2008-07-27

今日我成十二點仙起身,一起身我老豆就叫左我去飲茶,

跟住我就同我老弄,啊媽,啊婆,表哥 就去左屯門人飲茶,好來冇同佢地去飲荼啊啦,

跟住我志老豆就叫左我同我表哥睇戲,我見佢比錢,

所以我就去左,本來去睇batman,點知冇飛所以就睇左x檔案,

點知我睇左成個鍾都吳明佢講咩

,濘係見到前面果二個啊伯係到訓,同聽鼻寒,我現在同你們講千萬不要睇x檔案,

唔係你會後悔,跟住就同我表哥係屯門行番一陣

,跟住我買左條頸連,跟住就走左啦!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2008 年 7 月 26 日  星期六   晴天
2008-07-26

今日本來有人叫我去唱k,點知佢突然間話唔得閒,好9啊,攪到我禁早起身,

跟住1點幾,有幾個fd叫 左我去天水圍打波但係今日唔知點解奉打得好差,

,青攪到我九冇心機打,4點幾就番番屋企

,但係番緊屋企 知制榮哥(讀羅中中二)同令一個fd右叫我去踩單車,

,跟住我就番左屋企放低d野先,跟住我d fd就係我屋企劉下等我,

跟住就由我屋企洪水喬踩到去大堂公園

茶實唔係大堂公園係大堂公園下面果條斜路

,本仔來踩上上面果條斜路好身苦,

不過當由條斜路到飛落離真係好爽,好正,條斜路都好長

都有成二百米,跟住就踩番落元朗,去m記食左個雪糕

,跟住看一看幾點,都不早啦,於是就踩番屋企啦!

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2008 年 7 月 25 日  星期五   晴天
好累的一天

今日一早就要番maths班,好眼訓啊 !叉d就遲到,

上堂的時候右見到豪哥係到玩psp,

跟住就番左屋企訓多一陣(我前一晚都冇訓

)跟住下午三點島,有個fd口叫我坑去我屋企劉下打乒乓球波

,吳知我屋企樓下d冷氣太殘,

open左成個鍾仙涼,令到我d fd個個都除曬d三打,

不過我都冇除,

跟住到左8點鍾左右就去左樂湖游水

跟住就去左天耀m記食野,

我食左個吳知咩鬼野好似叫美6麥船峰,右己好食,不過好q貴,成9.8

跟住就番樂胡會所同d fd吹下水,吹到大概11點己

,跟住就番左屋企喇

唔打啦,我想睇電視,

...............劉番個cm啊


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2008 年 7 月 24 日  星期四   晴天
無聊的一天 呆滯

今天好悶,冇野做,全日都係屋企

,開左部電腦8個鍾,部電腦好熱,

好耐冇打個blog,林番都係2年前的事啦

我想練下打字,打得好慢啊,一分鐘打得果12個字

上 PL堂的時候成日要郭子君幫我打,右要成日問佢d字點打,

唔好意思嫁嗎,所以我決定今個暑假要練好打字

 



分類: 未分類
 [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |