2006 年 3 月 6 日 星期一  |
麻麻地開心  |
分類: 未分類 |
今日其實我真係好唔開心架..
知道左你中2邊個,,
我放棄左green,,而中2左你牙,,
我真係冇晒心情,,但d fd都唔知,,
靜係以為我一直會中2你,,
我中2左green一年,但都係咁,,
人地唔中2就唔中2,冇可能會真係真心相愛lee d野lor..
我真係中2左purple lor...我好想好似green咁
唔識可以變識,,我真係好想識你,,
唔理你中2邊個la,,同你做fd都好牙..
我最好既fd都唔明白我既心情...
|
2006 年 3 月 3 日 星期五  |
開心的  |
分類: 未分類 |
今日ok開心la..
coz見到你牙麻,,
好令仔牙,,
but..green好似大個左而且仲令仔左tim..
hee=]
mayx2同我小息一齊la..同到牙a
may話好惡,,一d都唔覺,,佢個樣咁on9//
then去meet婉ying::: |
2006 年 3 月 2 日 星期四  |
PURPLE,,  |
分類: 未分類 |
今日我見到p先生,,
開心lor,,hee=]
but g先生我就見唔到,,
上次mayx2話見到p,,
不過佢個次真係冇番學,,小息mayx2又話見到g,,
但我真係見唔到lor,,都唔知mayx2係咪睇錯人la//
我明天要罰留堂牙,,
正一仆街黎架,,red beans
記尻我名,,佢都on99架....
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 15 | »
|
| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|