今日我地purple house win 左....
超勁lor...
上年屎到唔屎wor...
今次威晒lu..hee=]
開心>3333333<
下年我都要参加野先,,d f.1都勁過我lee個牙婆la..
放學我仲認錯左514tim,,
點知係yck2....
then我仲大嗌牙某某個名,,唔知佢聽唔聽到lee??
正一8婆黎架kkk,,,
今日我放左學同mayx2去行街,,
then我買左d整朱古力嘅野,,
搭叮叮個時有個bb係咁溝mayx2牙,,
係咁飛吻比佢,,
番到屋企我地開始整la,,
d朱古力勁好食,,
下次我會同mayx2再整比某2人食>333<
佢打俾我牙,,