|
2010 年 7 月 7 日 星期三  |
|
《●○●○●》  |
分類: 個人日記。 |
|
2010-7-10 一早就起身。沖凉之後hea到10點幾。 去M記食嘢遇到Mandy同埋佢媽咪。-0-  搭42A同海綿姐去MK。買衫、首飾、裙、褲真系購物狂。  系[大家樂]食晏。一哥焗豬扒飯最正。¥31`超好味。 ><!! 又搭地鐵去荃灣。到南豐繼續行。XD 冇啦啦飲奶茶。好難飲。浪费¥14`想嘔。  之後海綿姐走先。我搭243M去買 。2件背心¥118`wow` 再搭43B返來。好攰。 ......
(閱讀全文)
|
|
發表時間:2010-07-08 12:03 AM [ 訪客留言(62) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 49 | »
|
|