2010 年 7 月 7 日  星期三 晴天



      《●○●○●》 呆滯

分類: 個人日記。

              

2010-7-10

一早就起身。沖凉之後hea到10點幾。

去M記食嘢遇到Mandy同埋佢媽咪。-0-

搭42A同海綿姐去MK。買衫、首飾、裙、褲真系購物狂。

系[大家樂]食晏。一哥焗豬扒飯最正。¥31`超好味。 ><!!

又搭地鐵去荃灣。到南豐繼續行。XD

冇啦啦飲奶茶。好難飲。浪费¥14`想嘔。

之後海綿姐走先。我搭243M去買 。2件背心¥118`wow`

再搭43B返來。好攰。

......

(閱讀全文)

                                    發表時間:2010-07-08 12:03 AM  [ 訪客留言(62) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]               



最新文章
[考試`又出意外了`:(`...
[測驗`同壓力say hell...
《○●○●○》
《○●○●○》
《○●○●○》
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 1432
今日人氣: 1
累積人氣: 4299
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言