今日朝頭早11點幾左右,我、阿哥同理姑媽就先去咗寶福山探四姑姐,然後就去大埔同爺爺飲茶。飲完茶之後,係大埔、旺中同新之城行街街,最後當然到「重頭戲」啦!一家人圍住一齊食飯,真係開心呀!
係呢到預祝大家新年快樂、身體健康!
今日是本年度第一天的上課日。街上人頭擁擁,大家也趕著上班、上學,而我也不例外。左手拿著一片吐司,另一隻手則拿著一盒牛奶,然後開始我的「狂奔之旅」,跑回學校,因為再不快些回到學校便會遲到了,誰也不想上學第一天就遲到吧!於是我跟時間競賽,首先在人群中左穿右插,然後跳過欄杆,再越過馬路,忽然有一輛汽車向我「打招呼」,嚇得我腳也軟了,可是沒有那麼時間理會了,因為只剩下十分鐘便遲到了,因此我繼續跑、繼續......(閱讀全文)
今朝一早起身就預備上午嘅排球友誼賽。雖然有得去比賽,但係實力就未發揮到最top,於是有幾球波都失咗係我果到,最後果球決勝球竟然由我嚟開波,但係最後我地都係輸咗呢一局。一打完第二局,我就坐係個位到喊,好彩d隊員都win番。
到咗下午5點幾,我跟阿哥同理佢d同學去咗維園行花市。去到維園,果到爆迫,所以超想怏d走。
番到屋企食完飯之後就開始我自己嘅小型大掃除。
今日我真係好happy呀!!!
今日有好多事發生,而最開心嘅係終於放農曆年假!仲有嘅係譚sir派番買咗一年嘅排球隊波衫啦!!!